Σελίδες

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

Teenagers Praise Social Media


As it is reasonable the last half of the century has many monumental changes in technology and its benefits. The social media has invested in our lifes. As a consequence many teenagers prefer to text or chat with their friends online on social account and others fortunately prefer face- to- face communication with their friends. Finally, these was of conversation have advantages and
disadvantages for teens.
   The former way of conversation –text or chat online- is the most popular nowadays. It decreases the distances, for example if their friend is abroad, they can see him/her as if they are next to them. This is one of the benefits that the latter way of conversation doesn’t have. Furthermore, they can meet new friends online from all over the world and talk about their different civilizations and so on. Although this is disadvantage at the same time because many teens don’t know the internet is dangerous; many people are lurking behind false online profiles.
   The face- to- face communication is more traditional all these years. This way is more emotional. You can see, touch and smell the other; we all combine people with special perfume. This advantage is unique. Secondly, you can see the face of your interlocutor -you can understand if he/she lies or not- this is difficult to perceive by texting. On the other hand, many teens don’t prefer this way because you must have time to see the others and this is difficult; during the day we all have things to do and we can’t meet our friends every time we need to say something, so we can call or text them.
   To conclude, both of these communications ways have advantages and disadvantages. Personally I use them but I prefer the face-to-face conversation because you can express yourself and your opinions better than with a text. I suggest to the teens to use our phones less and meet more with their friends.

Editor:
Lalou Spiridoula Maria
Primary School Teacher

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

Χρώματα και παιδιά: Πόσο τα επηρεάζουν;


Τα χρώματα επηρεάζουν την ψυχολογία των παιδιών, ιδιαίτερα το μυαλό και τα συναισθήματά τους. Μέσω των χρωμάτων μπορούν να εκφράσουν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και την διάθεση τους.
    Κόκκινο: Το κόκκινο είναι το κυρίαρχο χρώμα μεταξύ όλων των χρωμάτων. Αποτελεί ένα ισχυρό ερέθισμα. Το κόκκινο έχει περισσότερο διεγερτικό αποτέλεσμα στην οπτική δραστηριότητα. Είναι ζωηρό και ταυτόχρονα προσφέρει μία αίσθηση ζεστασιάς και οικειότητας. Είναι το αγαπημένο χρώμα πολλών μικρών αγοριών και δημιουργεί μία επιθυμία για αγώνα και μάχη. Τέλος, ανεβάζει την εγρήγορση των παιδιών.
   Κίτρινο: Το κίτρινο είναι το πιο χαρούμενο χρώμα στην κλίμακα χρώματος. Αντιπροσωπεύει τη σοφία και την καλοσύνη. Εκπέμπει ζεστασιά, χαρά, ενθουσιασμό, διασκέδαση και έμπνευση. Το κίτρινο χρώμα είναι σχετικά ελαφρύτερο και ως εκ τούτου έχει αναζωογονητικό αποτέλεσμα, βοηθά στη συγκέντρωση αλλά και στην καλή λειτουργία της μνήμης.
   Μπλε: Το μπλε είναι το πολικό αντίθετο της ζεστασιάς και του ενθουσιασμού του κόκκινου. Το μπλε θυμίζει συναισθήματα ευχαρίστησης και άνεσης λόγω του χρώματος του ουρανού και του ωκεανού. Καθώς η σκιά του μπλε προσεγγίζει το μαύρο με την προσθήκη μαύρου μπορεί να γίνει καταθλιπτική και μελαγχολική. Το μπλε είναι ένα χρώμα που συνιστάται ευρέως για χρήση σε παιδικά δωμάτια.  Ηρεμεί το μυαλό αλλά και το σώμα του παιδιού.
   Πράσινο: Το πράσινο, ψυχολογικά αντιπροσωπεύει την υγεία, και έχει μια ηρεμιστική επίδραση στο νευρικό σύστημα. Το πράσινο θυμίζει την ηρεμία και την ησυχία. Αντιπροσωπεύει τη δύναμη της φύσης και της ζωής και ως εκ τούτου θεωρείται το πιο φυσικό, χαλαρωτικό, ηρεμιστικό και ισορροπημένο χρώμα.  Τέλος, βελτιώνει την ταχύτητα ανάγνωση και την κατανόηση του κειμένου.
   Συμπεραίνουμε λοιπόν πως το κάθε χρώμα έχει τον δικό του ρόλο και αρμοδιότητα για μικρούς και μεγάλους, γι’ αυτό λοιπόν βάλτε χρώμα στην ζωή σας.

  
Επιμέλεια:
Καλαματιανού Αμαλία
Εκπαιδευτικός
Follow & Like : Teacher's Blog

Πηγές:

Webster, G., Urland, G., &Correll, J. (2011). Can Uniform Color Color Aggression? Quasi-Experimental Evidence From Professional Ice Hockey Social Psychological and Personality Science, 3 (3), 274-281 DOI: 10.1177/1948550611418535