Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Τι μας έμαθε τελικά ο COVID-19;


   Ύστερα από μία σύντομη δημοσκόπηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Teachers Blog στην ερώτηση «Εσάς τι σας έμαθε ο COVID-19;» προέκυψε σήμερα τούτο το άρθρο όπου θα σας παραθέσω τις δικές απαντήσεις. Με μεγάλη συγκίνηση διάβασα όσα μου στείλετε και κατέληξα στα ακόλουθα.
Ο COVID-19 με έμαθε:
1.      Να αγαπώ ακόμη περισσότερο την οικογένεια μου.
2.      Δεν θέλω να αποχωριστώ ξανά τα παιδιά μου.
3.      Να εκτιμώ περισσότερο τους ανθρώπους γύρω μου.
4.      Να σέβομαι κάθε εργαζόμενο και την προσφορά του στο κοινωνικό σύνολο.
5.      Να αισθάνομαι περισσότερη ασφάλεια για το ιατρικό προσωπικό της χώρας μου.
6.      Να σκέφτομαι τον συνάνθρωπό μου και πέρα από τα σύνορα.
7.      Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά.
8.      Να εκτιμώ και να ζω την κάθε στιγμή γιατί μπορούν όλα να αλλάξουν, τίποτα δεν είναι δεδομένο.
9.      Να σέβομαι την ανθρώπινη ζωή.
10.  Να λέω πιο συχνά το «σ’αγαπώ».
11.  Να έχω αυτογνωσία και υπομονή.
12.  Να προστατεύω την οικογένεια μου αλλά και τους γύρω μου τηρώντας τα μέτρα.
13.  Να δίνω χρόνο στον εαυτό μου και στους οικείους μου.
14.  Να ονειρεύομαι και να δουλεύω περισσότερο γι’αυτό.
15.  Να μαγειρεύω καλύτερα.
   Αυτές και άλλες τόσες ήταν οι απαντήσεις σας σε αυτό το ερώτημα, που σίγουρα ήθελε αρκετή σκέψη. Το διάστημα αυτό που μείναμε στο σπίτι ήταν μία καλή αφορμή να τα βρούμε με τον εαυτό μας και να του δώσουμε χρόνο, να αγαπήσουμε ακόμη πιο πολύ τους γονείς, τους συντρόφους, τα παιδιά μας. Αγαπημένοι μου εύχομαι η περίοδος αυτή της ζωής μας να μας γέμισε θετικά εφόδια για να συνεχίσουμε την ζωή μας. Να είστε υγιείς και να προσέχετε!

Επιμέλεια: Λάλου Σπυριδούλα Μαρία
Εκπαιδευτικός
Follow & Like: Teacher's Blog

*Τα δεδομένα συλλέχθηκαν από δημοσκόπηση στο προφίλ μας σε Facebook και Instagram


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σελίδες

Δημοφιλή άρθρα

Πασχαλινές κατασκευές για το σχολείο🐞

  Οι μέρες για το Πάσχα πλησιάζουν και σίγουρα οι περισσότεροι από εμάς ψάχνουμε κατασκευές που μπορούμε να κάνουμε παρέα με τα παιδιά στο σ...

Δημοφιλή Άρθρα